Kaihuawaere Kaupapa Māori
Tātai Aho Rau Core Education
Piki mai ki runga i tēnei waka kia waihangahia tahitia e tātou tētahi Aotearoa tōkeke, houkura hoki, mā te ako.
Tūranga: Kaihuawaere Kaupapa Māori
Wāhi: Tāmaki Makaurau
Hāora: 1.0 FTE (37.5 ngā hāora i ia wiki)
Roa: He kirimana mahi pūmau
Rā kati: Ko te Paraire te 23 o Pēpuere, 9 i te ata, 2024
Rā uiui: Ko te 28 o Pēpuere, 2024 (Kāore anō tēnei rā kia whakatūturutia)
Mō Tātai Aho Rau
Kia pae tata te whenua houkura
He kamupene anga whakamua, hīnonga pāpori hoki e toro atu ana ki ngā tōpito katoa o Aotearoa.
He hihiri, he whakahirahira hoki ā mātou mahi. E ngākau nui ana mātou ki ngā āhuatanga ako hei whakawhanake i tētahi Aotearoa tōkeke, houkura hoki. Kei te hiahia mātou kia eke panuku ngā ākonga katoa i te ao mātauranga, ahakoa ko wai, ahakoa kei whea, ahakoa ngā wero rānei kei mua i a rātou.
Ehara mātou i te hoamahi noa iho, he whānau mātou. I runga i tā mātou ngākaunui ki te kaupapa o ā mātou mahi ka mahi tahi mātou ki te waihanga, te whakahaere hoki i ngā akoranga whakaaweawe me ngā ratonga whanake ngaiotanga mā ngā kaiārahi, kaiako hoki i ngā ratonga kōhungahunga me ngā kura. Ka mahi tahi hoki mātou me te Kāwanatanga, ngā iwi, ngā hapori, ngā rangatōpū, te rāngai mātātoru, me ētahi atu rōpū whakahaere e ngākaunui ana ki tā mātou kaupapa ako tōkeke.
Mēnā e pai ana tā mātou moemoeā ki a koe – ko te tūmanako ka whakapiri mai koe ki a mātou.
Mō te tūranga
Kei te wātea tētahi tūranga whakaihiihi mō tētahi tangata ngākaunui, tētahi pou whirinaki ki te whakapiri mai ki tō mātou rōpū o Te Aho Ngaiotanga.
He tūranga whai tikanga te Kaihuawaere Kaupapa Māori o te rōpū Ngaiotanga e mahi tahi ana me ngā rōpū whakahaere, ngā Kāhui Ako, ngā kura, ngā whakaakoranga kōhungahunga, ngā kaiārahi, me ngā hapori ki te whakamātau, te whakatinana, te arotake hoki i te akoranga ngaiotanga.
Ko tāu hei Kaihuawaere, he aro ki ngā āheitanga, ngā matea, me ngā whāinga o ngā hapori me ngā kiritaki, he whakamahi hoki i ngā hautaonga, ngā tauira, me ngā anga hei hāpai i tō mahi ki te taha o rātou.
Ka whai wāhi koe ki te mahi kanohi ki te kanohi, ka āhei ki te tipiwhenua, ka nahanaha, ka whitawhita hoki koe, ā, ka matatau ki te kōrero me te tuhi i te reo Māori me te reo Ingarihi. Ko koe hei ākonga tūroa ka manawanui ki te whanaketanga ngaiotanga, te whanaketanga whaiaro, ā, ka pēneitia hoki ki te ao mātauranga Māori.
Ko ētahi o ngā haepapa matua, ko:
- te arotake me te whakahaere i ngā akoranga ngaiotanga kaupapa Māori puta noa i te rāngai mātauranga reo Māori, reo Ingarihi hoki, me ētahi atu hapori ako ehara i te rāngai mātauranga
- te whakahaere akoranga kanohi-ki-te-kanohi, i tawhiti rānei, i ngā wā rerekē rānei
- te whakahaere i ngā hautaonga me ngā ratonga a Tātai Aho Rau mā ngā kirimana ā-waho tae ana ki ngā Whakaratonga Whakangungu Ngaio ā-Rohe
- te whakaatu i te herenga ki te hāpai i te Tiriti o Waitangi me te mana ōrite mō te mātauranga Māori.
Ngā pūkenga me ngā wheako
- He wheako whakatūturu ki te whakahaere i ngā akoranga ngaiotanga ki ngā ākonga pakeke.
- Te whakahaere i ngā hōtaka whaihua mā ngā anga marautanga tae ana ki te Tirewa Marautanga, Te Aho Matua me Te Mātaiaho rānei – arā, ko te whakahoutanga o te NZC.
- He koi te hinengaro, ā, ka āhei te mahi i ngā wā e hiahiatia ai, te whakahaere hoki i ngā herenga wā huhua.
- He matatau ki te kōrero me te tuhi i te reo Māori me te reo Ingarihi.
- He wheako whakatūturu i ngā kaupapa katoa rānei, i ētahi o ngā kaupapa rānei e whai ake nei:
- Marau ā-kura.
- He tino mōhio ki tētahi wāhanga ako o te marautanga, neke atu rānei.
- Te whakawhanake āheitanga ahurea tae ana ki ngā akoranga e aro ana ki te Tiriti o Waitangi.
- Ngā whakaakoranga whaihua e pā ana ki te whakaako i te reo Māori, te whakaako mā te reo Māori anō hoki.
Ka pēhea e tono aiTēnā, tukuna mai tētahi reta whakakapi mōu, tētahi Tāhuhu Tangata me te puka tono ki: email@example.com
E āhei hoki ana koe ki te tono mā tā mātou paetukutuku, mā te pāwhiri i te pātene ‘Apply now’ i raro i te tūranga mahi Kaihuawaere Ngaio Māori.
Me ōkawa te noho a te kaitono ki Aotearoa rānei, me whai kōkota mahi o Aotearoa rānei.
Waihoki, he rite tonu tā mātou whai i ngā kaimahi mō ētahi atu tūranga mātanga. Mēnā he pūkenga tuhituhi ōu i te reo Māori, pūkenga whakamāori hoki e aro ana ki te mātauranga, ka mutu, e ngākaunui ana koe ki te whai tūranga ki Tātai Aho Rau Core Education, tukuna tō Tāhuhu Tangata ki: firstname.lastname@example.org
Location: Tāmaki Makaurau, Auckland
Hours: 1.0 FTE (37.5 hours per week)
Applications close: 9am, Friday 23 February 2024
Tentative Interview dates: 28 February 2024
About Tātai Aho Rau
Kia pae tata te whenua houkura
The land of our aspiration draws near
We are a forward‐thinking, values‐driven social enterprise with a reach across Aotearoa.
Our mahi is dynamic, and it matters. We are passionate about the role learning can play in building an equitable and thriving Aotearoa. We want to see a future where all learners experience education success, regardless of who they are, where they live or the challenges they face.
Our people are more than just colleagues, we're whānau. Driven by the purpose of our work, our kaimahi co-design and deliver a range of impactful learning solutions and professional development services to leaders and teachers in early years settings, kura and schools. We also work with Government, iwi and communities, corporates, the tertiary sector, and other organisations where their aspirations for learning align with our equity kaupapa.
If our vision sounds good to you — then we hope you’ll join us.
About the role
We have an exciting opportunity for a dedicated, highly motivated, and professional individual to join our Te Aho Ngaiotanga | Professional Learning team.
The Kaihuawaere Kaupapa Māori role is an integral part of our Ngaiotanga team working with organisations, Kāhui Ako, kura, schools, early years services, leaders and communities to scope, implement and evaluate professional learning support.
As Kaihuawaere, you will be responsive to communities and clients’ strengths, needs and goals, and will use Tātai Aho Rau products, models and frameworks to support your work with them.
You will be hands-on, have the ability to travel, be well-organised, dynamic and energetic with a high level of proficiency in written and oral communications in te reo Māori and English. You will be a life-long learner, with a commitment to ongoing professional and personal development including in mātauranga Māori.
Some key areas of responsibility will include:
- Scoping and facilitating kaupapa Māori related professional learning across Māori medium, English medium and non-education sector learning communities.
- Facilitating learning onsite, remotely and asynchronously.
- Delivering Tātai Aho Rau Core products and services through external contracts including Regionally Allocated PLD.
- Demonstrating commitment to upholding Te Tiriti of Waitangi and mana ōrite mō te mātauranga Māori.
Skills and Experience:
- Proven experience in facilitating professional learning to adult learners
- Experience delivering effective learning programmes through curriculum frameworks including Tirewa Marautanga, Te Aho Matua and/or NZC,Te Mātaiaho
- A relevant university degree or equivalent tertiary qualification
- Credibility within the education sector or wider kaupapa Māori related learning communities.
- Agility, with the ability to work flexibly when required juggling multiple deadlines.
- Competence in oral and written Māori as well as English.
- Proven experience in all/some of the following:
- Marau ā-kura / Local curriculum design
- Strength in at least one wahanga ako | curriculum learning area
- Building cultural capability including Tiriti o Waitangi focused learning
- Effective pedagogies in teaching of and through te reo Māori
You can find the Role Description and Application Form on our website under our Kaihuawaere Kaupapa Māori vacancy.
How to apply
Please send your covering letter, CV and completed application form to: email@example.com
or you can apply directly on our website by clicking 'apply now', under our Kaihuawaere Ngaio Māori vacancy.
Applicants for this position should have New Zealand residency or a valid New Zealand work visa.
If you are interested in working for us in a kaupapa Māori role, there are other specialist positions at Tātai Aho Rau to explore. If you have experience writing in te reo Māori or in with an education focus, and are interested in working for Tātai Aho Rau Core Education, please submit your CV to: firstname.lastname@example.org