MetService, Te Ratonga Tirorangi
- Kei Pōneke, kei Tāmaki Makaurau rānei te tūranga
- Ārahina ngā kaupapa Tiriti me ngā mahi hāpai pūkenga kaimahi
- He whakahaere e tino whai pānga ana ki ngā tāngata o Aotearoa
Ko wai mātou
Ko Te Ratonga Tirorangi (MetService) te tino whakahaere a Aotearoa mō ngā take huarere, ko te kanohi hoki o Aotearoa kei te Mana Huarere o te Ao (World Meteorological Organisation), ka tuku atu i ngā ratonga huarere whānui, ka whakamōhio i te iwi ki ēnei āhuatanga i ngā hāora 24 o te rā, hei ngā rā 365 o te tau.
Nā runga i ngā panonitanga ki te āhuarangi, i te kaha haere o te whaipānga mai o te huarere, i te rerekē haere o te whai wāhi atu o te iwi tūmatanui ki ngā mōhiohio huarere, me whakaurutau tere a Te Ratonga Tirorangi, me rite tonu te whakapaipai haere. Me aro mātau ki te tika, ki te whai kounga, ki te rite tonu ki roto i ā mātau mahi katoa, pau te kaha – e whakawhirinaki mai ana ngā tāngata me ngā pakihi.
Mō tēnei tūranga mahi
Ka riro mā te Pou Arahi e ārahi i te whanaketanga o tā mātau Rautaki Māori, i te whakatinanatanga hoki o tā mātau whāinga rautaki ki te āta whakanoho mai i te whai whakaaro ki ngā tikanga Māori, ki te reo Māori, ki te mātauranga Māori hoki, me te whakapiki haere i te mārama ki Te Tiriti o Waitangi kia whakanōhia mai tōna whāinga me ōna uara ki roto i te rautaki whakahaere. Ka ārahi hoki koe i te whakawhanaketanga ā-motu o ngā hononga waiwai ki a Ngāi Māori, ka aro hoki ki ngā mahi waihanga i ngā hononga ā-rohe me ngā pou tarāwaho ā-motu mā te whai wāhi atu ki ngā iwi me ngā hapori Māori ki roto i ngā mahi me ngā hōtaka e whai painga ana ki tētahi me tētahi.
Ngā pūkenga me ngā wheako
Kei te rapu mātau i tētahi kaiārahi matua e whai wheako ana ki ngā mahi whakawhanake rautaki, whakatinana hōtaka e ū ana ki Te Tiriti o Waitangi me Te Ao Māori ki roto i tētahi whakahaere mahi pakihi. Ko te painga tērā kia whai koe i ngā āhuatanga e rārangi iho nei:
- he wheako mō te mahi ki roto i tētahi pakihi, i tētahi hinonga-Karauna e whakatōmua ana i ngā rangapūtanga ki ngā hapori Māori, ki ngā iwi, hapū me ngā whakahaere Māori.
- he ārahitanga kei te pae matua, e mahi tahi ana me ngā hoa mahi ki te kōkiri whāinga.
- he āheinga ki te whakahua tirohanga nō te ao Māori me Te Tiriti o Waitangi
- he wheako mō te mahi rautaki ki ngā whakahaere iwi Māori, ki ngā whānau, hapū, iwi, ki te waihanga hāpono me te hāngai hoki ki a Ngāi Māori
- he mōhio ki te reo Māori me ngā tikanga Māori, me te manawanui ki te tuku me te ako
- he mana ki te whakaaweawe, ki te waihanga me te whakataimau hononga pai ki te hunga whia pānga, tae atu ki ērā he iti noa nei te mārama ki te te ao Māori.
- He wheako mō te ārahi me te whakawhanake kapa mahi ki roto i tētahi whakahaere waenga ki te rahi te nui.
KA KATI NGĀ TONO: hei te Rātapu, te 10 o Hakihea
MŌ TE TONO, MŌ TE TIROTIRO TĀTAI TŪRANGA: www.jacksonstone.co.nz
ME HE PĀTAI ANŌ: waeahia a Rachelle Russell, a Anastasia Gyson rānei i 04 550 8000
- Pōneke or Tāmaki Makaurau based role
- Lead Te Tiriti based initiatives and internal capability uplift
- An organisation that makes a vital difference to New Zealanders
Ko wai mātou | About Us
MetService, Te Ratonga Tirorangi, is New Zealand's national weather authority and designated representative to the World Meteorological Organisation, providing comprehensive weather services and keeping people informed 24 hours a day, 365 days a year.
Our changing climate, increasing impacts from weather and changes in the way the public consume weather information, means that MetService needs to quickly adapt and continually improve. We must have an unrelenting approach to accuracy, quality, and consistency in everything we do - lives and businesses depend on it.
Mō tēnei tūranga mahi| About the Role
The Pou Arahi will be responsible for leading out the Rautaki Māori development and delivery of our strategic vision to embed an appreciation of tikanga Māori, te reo Māori, and mātauranga Māori, while increasing awareness of Te Tiriti o Waitangi (Te Tiriti) and embedding its intent and value within organisational strategy. You’ll also lead the national development of key Māori partnerships with a focus on building regional relationships and national networks through engagement with iwi and Māori communities in mutually beneficial activities and programmes of work.
Ngā pūkenga me ngā wheako | Skills and Experience
We are searching for an accomplished senior leader with a track record of developing strategies and implementing programmes and practices that demonstrate a commitment to Te Tiriti o Waitangi and Te Ao Māori within a commercial organisation. Ideally you will also bring:
- Proven experience working in a commercial or state-owned enterprises where partnerships with Māori communities, iwi, hapū and key Māori organisations are prioritised.
- Leadership at an executive level, working with peers to drive organisational outcomes.
- The ability to articulate perspectives around te ao Māori and Te Tiriti o Waitangi
- Experience engaging strategically with iwi and Māori organisations, whānau, hapū and iwi, building trust and relevance with Māori
- Competency in te reo Māori and tikanga Māori and a demonstrable willingness to share and learn
- Credibility and mana to influence, build and sustain good relationships with stakeholders including those who have a limited understanding of te ao Māori.
- Experience leading and developing teams in a medium to large sized organisation.
KA KATI NGĀ TONO/ APPLICATIONS CLOSE: Sunday 10th December
MŌ TE TONO, MŌ TE TIROTIRO TĀTAI TŪRANGA / APPLY OR VIEW THE POSITION DESCRIPTION: www.jacksonstone.co.nz
TAUPĀNGA /REFERENCE: BH-10763
ME HE PĀTAI ANŌ / FURTHER ENQUIRIES: Rachelle Russell or Anastasia Gyson 04 550 8000