- Kei Tāmaki Makaurau ngā tūranga, kei te Uru o Tāmaki, kei Te Tai Tokerau rānei
- Kei te rapu koe i tētahi huarahi mahi e whai wero ana, e whai painga ana hoki?
Ko wai mātou
He whakahaere iti a Korowai Tumanako e tipu ana, e mahi tauwhiro ana, e arotahi ana ki te rāngai pāwhera. Ka whakawhiwhi atu mātau i te whānuitanga o ngā momo ratonga pēnei i te mātauranga, te rangahau, te mahi haumanu, te whakawhiti kōrero me te mahi aukati hoki. Ka tauawhi ngā kaimahi katoa i ngā tirohanga nō te ao Māori, tae atu ki ngā mahi whakamana i te mātauranga Māori hei huarahi whaitake ki te ora mō Ngāi Māori me tauiwi hoki.
Mō tēnei tūranga mahi
Ka riro mā ngā kaiāwhina e tuku ratonga ki ngā kiritaki, pēnei i te mātauranga, te rangahau, te mahi haumanu, te whakawhiti kōrero me ngā mahi aukati. Ka noho haepapa rātau ki te whakawhiwhi atu i ngā ratonga whāiti mō te aromatawai me te whakahaumanu ki ngā tāngata kua mahi pāwhera ki ngā tamariki me ngā rangatahi, tae atu ki ētahi atu tāngata o te hapori. Hei āpiti atu, me whai akoranga, me whai kaitohutohu mōroto rātau.
Ngā pūkenga me ngā wheako
- He tohu paetahi, he tohu paerua rānei mō te kōrero āwhina, mō te mahi tauwhiro, mō te mahi mātai hinengaro, mō te mahi whakahaumanu hinengaro rānei, mō tētahi atu rāngai rānei e hāngai ana. Heoi, ka whai whakaaro hoki mātau ki ngā kaitono e whai ana i tohu kē
- He mātanga mahi hauora e rēhita ana i te Ture HPCA, i te rēhita Mahi Tauwhiro, i tētahi atu rānei e āhua rite ana
- He pūkenga ki te waihanga hononga kaha ki ngā hoamahi me te hunga whai wāhi mai
- Me whai i te raihana taraiwa o Aotearoa whakaehu katoa
- Ka āta mātaitia e Te Manatū Whakahiato Ora (MSD) me ngā pirihimana hoki
- Ka hāpai i tō mātau mana mā te whakamahi i ngā tikanga Māori ki roto i ngā mahi katoa.
- Ka whai i ngā uara whānau, ka manawanui ki te mahi tahi ki ngā tamariki, rangatahime ngā whānau.
- He mōhio ki te reo Māori me ngā tikanga Māori me te hiahia ki te ako haere me te āwhina i ētahi atu
- He mōhio, he mārama ki ngā whai pānga mai o te pūwhenuatanga mai o tauiwi mō ngā tāngata whenua, mō Aotearoa whānui hoki.
- He pūkenga, he manawanui ki te whakatinana haere i Te Tiriti o Waitangi.
Kei te hiahia mātau ki ngā kaitono nō ngā wheako maha, tae atu ki ngā mahi tūkino tarukino, waipiro hoki, ki te hauora ā-hinengaro me te waranga, ki te aukati whakamomori, ki te mahi tūkino whānau hoki. Ka whakaakohia ngā kaiāwhina ki ngā momo mahi ki roto i te tūranga, ka whakawhiwhia atu hoki he tautoko whakahaumanu ki ngā kaimahi.
KA KATI NGĀ TONO: hei te Rātapu, te 10 o Tīhema
MŌ TE TONO, MŌ TE TIROTIRO TĀTAI TŪRANGA: www.jacksonstone.co.nz
ME HE PĀTAI ANŌ: waeahia a Rachelle Russell, a Anastasia Gyson rānei i 04 550 8000.
- Tāmaki Makaurau based, West Auckland location or Te Tai Tokerau based
- Looking for an opportunity that is challenging yet rewarding?
Ko wai mātou | About Us
Korowai Tumanako is a small yet growing social service organisation specific to the sexual violence sector. We provide a range of services including education, research, therapeutic, consultation and prevention activities. All workers will embrace a Māori worldview including honouring Māori knowledges as offering a valid pathway towards wellbeing for Māori and non-Māori alike.
Mō tēnei tūranga mahi| About the Role
Therapeutic staff are to directly provide a range of services including education, research, therapy, consultation and prevention activities. They are responsible for the delivery of specialist assessment and treatment services to people who have a history of harmful sexual behaviour towards children and young people, along with other members of the community. Also, the provision of training/education and internal supervision may be required.
Ngā pūkenga me ngā wheako | Skills and Experience
- Bachelors/Master's degree in counselling, social work, psychology, psychotherapy, or other related health field. That said, would consider experienced candidates with alternative qualifications
- A registered health professional under the HPCA Act, Social Work registration or similar
- Ability to build strong relationships with peers and stakeholders
- Have a full and clean New Zealand driver's licence
- Undergo Ministry of Social Development (MSD) check and police vetting
- Uphold the mana of our organisation through tikanga Māori in all interactions.
- Have a strong sense of whānau values and a passion for working with tamariki, rangatahi, and whānau.
- Competency in te reo Māori and tikanga Māori and a demonstrable willingness to share and learn
- Knowledge and understanding about the impacts of colonisation for tangata whenua, and for Aotearoa New Zealand.
- Ability and willingness to give effect to Te Tiriti o Waitangi.
We are encouraging candidates with backgrounds across a wide range of areas including but not limited to drug and alcohol abuse, mental health and addiction, suicide prevention and/or, domestic/family violence to apply. On the job training across the subject matter will be provided, as well as full therapeutic support given to team members.
KA KATI NGĀ TONO/ APPLICATIONS CLOSE: Sunday 10th December
MŌ TE TONO, MŌ TE TIROTIRO TĀTAI TŪRANGA / APPLY OR VIEW THE POSITION DESCRIPTION: www.jacksonstone.co.nz
TAUPĀNGA /REFERENCE: BH-10755
ME HE PĀTAI ANŌ / FURTHER ENQUIRIES: Rachelle Russell or Anastasia Gyson 04 550 8000