Te Kaitohutohu o te Motu Māori Te Tiriti o Waitangi / National Māori Ministry National Te Tiriti o Waitangi Development Trainer/Coordinator
Te Kaitohutohu o te Motu Māori Te Tiriti o Waitangi
Te Ope Whakaora
- Mauria mai tō papamuri akoranga
- Mauria mai ō mātauranga taketake mō Te Tiriti o Waitangi
- Kia ngākaunui ki te whakangungu me te whakawhānui i ētahi atu
Mō te Ope Whakaoranga
Mai i te tau kotahi mano e waru tekau mā whānui, kua whakarerekētia e te Ope Whakaora. E mahi ana mātau i tua atu i te 130 ngā whenua, e whakaritea ana e to mātau Tari Matua o Te Ao Whānui i Rōti, ā, he aroha rēhita mātau i raro i te Ture Aroha 2005. Neke atu i te 3,000 ngā kaitohutohu me ngā kaimahi o Aotearoa, Whītī, Tonga me Hāmoa, ā, e mōhiotia ana he kaimahi uara tiketike. Ko te mahi a te Ope Whakaora i Aotearoa, i Whītī, i Tonga me Hāmoa e tiaki ana i te iwi, e whakarerekē ana i ngā oranga me te whakahou i te iwi.
He ōrite te Kaituku Wāhi Whakaoranga, nāna e tuku tētahi taiao mahi whānui, a, ka whakawhiwhia ki te tāna rerenga kētanga o tōna iwi.
E tukua ana te Ope Whakaoranga ki te rerenga kāwanatanga ā ihurangi, i Aotearoa hoki, ki ta tātau mahi ngātahitanga Tiriti.
E tino whakaū ana te Ope Whakaora ki te whakarite i te haumarutanga me te hauora o ngā tāngata mōrearea, tae atu ki ngā tamariki, me te tautoko i o rātau motika hei pare i te tūkinotanga, i te waihotanga rānei.
He aha te take o te Runanga?
Ko te Runanga he Poari Mahi Ngātahi o te Poari Kaiwhakahaere Rohe o te Ope Whakaora. E whakaaetia ana e ia te aronga rautaki me te whakahaere o Māori ratonga Manatu puta noa i TSA. Ko te kaitiaki o Te Reo Māori i a au ngā tukanga hononga o te Tikanga mō TSA, ā, ka whakaū hoki i te manaaki me te whakahōnore i ngā tikanga ahurea. E taunaki ana te Runanga mō ngā kaiārahi Māori me ngā ratonga ā-Māori i raro i te tukanga te Tino Rangatiratanga me te Mana Motuhake.
Ka mauria mai e koe:
- Mōhio tūmataiti ki te hītori o Te Tiriti me ngā wheako rerekē i te tuku tiriti o te iwi puta noa i Aotearoa
- Ka taea te whakauru atu ki Māori, Pakeha, me ētahi atu i roto i ngā matapakinga pakari, haumaru hoki e pā ana ki te Kawenata Te Tiriti
- Ngā māiatanga ki te hoahoa, te tukunga, te whakaako me te whakararuraru i te akoranga pakeke
- Ngā mōhiotanga pai ki ngā utauta akoranga, ngā tauira, me ngā huatau o te akoranga pakeke
- Ko te pūwhakawhitiwhiti kaha ki te āhei ki te whakaritea te karere (tuhituhi me te ā-waha) ki te hunga kaimātakitaki
- Ka taea te mahi i roto i tētahi taiao matatini me te whakahaere tika i ngā pātahitanga kaiwhanake
- Tino mātau ki Te Reo kia āhei ai ki te whakauru me te whatunga ki ngā pūwāhi pūwhakāhi/kaiwhakaatu o waho
- Whakaaturia te kaha ki te tuku i ngā hua me ngā kaupapa tino kounga ki ngā wāhiwhā iti;
- Ko te āhei ki te raru i te whakatika, te whakamahi i ngā mahi me te whakaatu whakawā oro;
- He pai nga pūkenga whakahaere mo te whakarite takahanga, te whakawhanake i ngā kaupapa mahi me te whakarite tāngata.
- He hiahia ki te whakarongo ki te mahi a te Taua Whakaora.
Katia ngā taupānga: 5.00pm Tuesday 7 December 2021
Taupānga Tūari 2021 ki: Claire.firstname.lastname@example.org
Tirohia te whakaahuatanga tūnga mā te tārua i tēnei hono ki tō pūtirotiro:
Ko te Ope Whakaora he hāhi Karaitiana whakamātautau o te ao katoa, me te kaituku ratonga tangata. E ū ana ki te tiaki i te iwi, ki te whakarerekē i te oranga me te whakahou i te iwi – i runga katoa i te aroha o te Atua e whakaaturia ana i roto i a Ihu. Nō reira me whakaatu e te kaitono momoho tētahi āheitanga ki te tautohu me ngā uara me ngā uara o te Ope Whakaora.
National Māori Ministry National Te Tiriti o Waitangi Development Trainer/Coordinator (Specialist)
The Salvation Army
- Bring your educational background
- Bring your indigenous understanding of Te Tiriti o Waitangi
- Be passionate about training and developing others
About The Salvation Army
The Salvation Army has been transforming lives since 1865. We work in over 130 countries, coordinated by our International Headquarters in London and we are a registered charity under the Charities Act 2005. The Army has over 3,000 officers and employees in New Zealand, Fiji, Tonga and Samoa and is recognised as a high value employer. The mission of The Salvation Army in New Zealand, Fiji, Tonga and Samoa is caring for people, transforming lives and reforming society.
The Salvation Army is an Equal Opportunity Employer who provides an inclusive work environment and embraces the diverse talent of its people.
The Salvation Army is committed to cultural diversity, and in New Zealand, our Tiriti partnership.
The Salvation Army is committed to ensuring the safety and wellbeing of vulnerable people, including children, and upholding their rights to protection from abuse and/or neglect.
What is the purpose of the purpose of the Runanga?
The Runanga is an executive sub-committee of the Salvation Army Territorial Governance Board. It is responsible for the strategic and governance direction of Maori Ministry services across TSA. It is the guardian of Te Reo Maori me ona Tikanga processes for TSA and ensures cultural practices are respected and honoured. The Runanga advocates for Maori leadership and Maori-led services under a process of te tino rangatiratanga (Maori determination) me te Mana Motuhake (Sovereignty).
You will bring:
- Thorough knowledge of Te Tiriti history and the differing experiences post treaty of iwi across NZ
- Able to engage Māori, Pakeha, and others in robust and safe discussions regarding Covenant Te Tiriti
- Confident in design, delivery, teaching and facilitation of adult learning
- Good knowledge of L&D and adult learning tools, models, and techniques
- Strong communicator with the ability to tailor the message (written and verbal) to the audience
- Able to work within a complex environment and manage stakeholder relationships effectively
- Competently fluent in Te Reo to be able to engage and network with external stakeholders/presenters
- Demonstrated ability to deliver high-quality results and projects to tight timeframes;
- The ability to problem solve, use initiative and display sound judgement;
- Good organizational skills for arranging events, developing workplans and organising people.
- A willingness to embrace the work of the Salvation Army.
Essential – Due to nature of this role and the front facing activity we require our successful candidate to be able to provide proof of double vaccination.
Applications close: 5.00pm Tuesday 7 December 2021
Applications to: email@example.com
View the position description below.
The Salvation Army is a worldwide evangelical Christian church and human service provider. It is committed to caring for people, transforming lives and reforming society – all through the love of God shown in Jesus. The successful applicant should therefore show an ability to identify with the mission and values of The Salvation Army.