Brand and Marketing Manager
Coastguard New Zealand
Kei te rapu mātau i tētahi tangata e mārama ana ki te auahatanga, ki te aronga whanokē māna ka hari mai i ōna wheako mō te whakahaere whakatairanga ka rere ki aumoana.
He tūranga hou, pūmau hoki tēnei ka riro māna e whakahou tō mātau whaitohu, māna e whakarite, e kōkiri ngā mahere whakatairanga, māna hoki e whakahaere ngā mahi o runga, o raro mō ngā āhuatanga katoa o te whakamahere, tae atu ki te kōkiri.
Mehemea kua utaina nuitia tō waka ki te wheako mō te pāheko i ngā mahi whakawhitinga kōrero, whakatairanga hoki mā ngā ara matihiko, whai wheako hoki, ā, kei te pīrangi koe ki te whakaeke i ngā ngaru nui, tēnā, ka taea e mātau te whakawhiwhi atu he pūtea whakahaere pai, he tūranga whai take, he huarahi hoki e kuhu mai ai koe ki tētahi rōpū whakamīharo kei te huri i te kei o Aotearoa.
Nō te mea ehara tēnei mahi i te moana tauhou ki a koe, ka whai koe i ēnei pūkenga o raro nei:
- He wheako ka taea te kite mō te whakahaere kaupapa whakatairanga huarahi maha me ōna pūtea
- He tauira o āu mahi auaha, aronga whanokē hoki kua huri i te kei o tētahi waka
- He hinengaro whakahoahoa, he mahi moruki, he pūkenga rapu mōhiotanga hei ārahi i ngā mahi whakatau huarahi, he wairua karu hōmiromiro hoki
- He pūkenga ārahi, ka taea e koe te whakatakoto huarahi mō tangata kē, me te tautoko i a rātau ki te whakatipu i ō rātau umanga ngaio
- He wheako mō te whakatairanga kaupapa ki tētahi putu raraunga mema me te tautoko i ngā kaupapa whai tikanga
He aha ngā hua ka whakawhiwhi atu mātau?
Ka kuhu mai koe ki tētahi rōpū whakatairanga, whakawhiti kōrero e whai tohu toa ana, ka whai wāhi ki ngā mahi hei whakaakoako haere i te hunga kuhu wai, ka taritari mai i ngā tūao, ka rapu pūtea i ā mātau rawa kia tautokona ā mātau mahi whakaoraiti tangata. He tino pai ngā hua kaimah, ā,ka taea hoki te whakamakaro te raina ki waenga i ō mahi me ō whāinga whaiaro.
Ko wai mātau?
He pākiki mātau, kāore i te mataku ki ngā mahi hou, kei te hiahia ki te tuku ngaru whakahīkaka, puta noa i Aotearoa.
Kei te whakapau kaha mātau ki te whakaiti i te tokomaha o Ngāti Kiwi ka toromi i ō tātau arawai i ia tau, ā, ko mātau te rōpū ka whakatairanga i a Tiaki Takutai hei tino wāhi mō ngā kaupapa whakahaumaru waka, whakaako, whakahaere rapunga whakaoraiti hoki. I te tau kua hori, nuku atu i te 6,000 tāngata i whakahokia ora mai e ō mātau tira whakaoraiti.
Mehemea kei te ngākaunui mai koe ki ngā moana, ki ngā awa, ki ngā roto hoki o Aotearoa, ā, kei te rapu i tētahi mahi whai take, me tono mai.
He wāhi nui tō reta whakamārama ki roto i tō tono, ā, ka tirotiro mātau i ngā tono ina ka tae mai.
We’re after someone who understands creativity, innovation and brings experience in delivering integrated marketing campaigns that really push the boat out.
This new, permanent role will take ownership of the roll-out for our brand refresh, develop and execute marketing plans and manage all our above and below the line activities from planning through to execution.
If you’ve got ship-loads of experience navigating the integration of digital, experiential, communications and marketing and want to make epic things happen, then we can offer good budgets, a job with a purpose and the chance to be part of an amazing team making a difference in Aotearoa.
Because this won’t be uncharted waters for you, we’ll expect you’ll have:
- Demonstrable experience managing the delivery and budgets of integrated marketing campaigns
- Examples of how your creativity and innovative approach made a difference
- Design thinking, agile working, identifying and using insights to inform decision making and attention to detail will be in your DNA
- Strong leadership, which means you create opportunities for others, supporting them in growing their careers safely
- Experience in marketing to a membership database and supporting engaging events
What can we offer?
You’ll be joining an award-winning marketing and communications team where your work will have a direct impact educating water-users, recruiting volunteers and bringing in income from our products to fund our life saving work. Fantastic employee benefits and the ability to blur the line between your work and personal interests.
Who are we?
We’re curious, not afraid to try new things and are keen on delivering waves of excitement across New Zealand.
We’re on a mission to reduce the numbers of Kiwis drowning on our waterways each year and the team responsible for promoting Coastguard as the ‘go to’ people for boating safety, education and search and rescue missions. Last year, our volunteer rescue crews bought over 6,000 people home safely.
If you have a passion for the seas, rivers and lakes of New Zealand, and are looking for some mahi with a purpose, then apply now.
Your cover letter will be an integral part of your application and we will be considering applications as they are received.