Tūranga Kaiārahi Matua - Kaikōkiri Ahunga Whakamua, Senior Leadership Role - Design Solutions Champion
Closing Date : 30 Apr 2018
Tūranga Kaiārahi Matua - Kaikōkiri Ahunga Whakamua
Te takiwā: Te Whanganui-a-Tara (koinei te hiahia heoi anō, e wātea ana kia matapakihia)
Ngā rangatira: Kaitiaki, Ahunga Whakamua
Kati ai ngā tono ā te: 5 i te ahiahi, 30 o Paenga-whāwhā 2018
Ngā rangi uiui ka whakaūngia: Mō te wiki o te 7 o Haratua 2018
- Tūranga i te Ohu Kaiārahi Matua
- Wheako hoahoa hua, ratonga
- Whakatairanga, momo ā-umanga, whakawhitiwhiti
Ko CORE Education tētahi umanga whakaaro-whakamua, ka ārahina e ōna mātāpono, ā, e rapu ana mātou i tētahi Kaikōkiri Ahunga Whakamua hei kaimahi anō mō tā mātou Ohu Kaiārahi Matua. He whai wāhitanga nanawe tēnei ki te mahi ki roto i tā mātou tauira whakahaere whānui me te pā ki ngā ākonga Māori, ā rātou hapori tae atu ki ngā whakatipuranga o Aotearoa te tipu mai nei, mā te nonoi tonu i ngā roherohenga o ako.
Ka noho koe hei kaiārahi mō tētahi ranga nui e kapi ana i ngā hua me ngā ratonga (te whakaariā me te whakawhanake), te whakatairanga, te momo ā-umanga me te whakawhitiwhiti tae atu ki ngā takunetanga, ngā whanaketanga pāpāho matihiko, te hangarau mōhiohio. Āpiti atu, ka ārahi hoki i te rangahau me te auahatanga hoki.
Māu tonu e kōkiri i te whanaketanga o ngā ‘whakaaro whakatairanga’ kakama ā-hokohoko hei whakaū i te tika o ā mātou hua me ngā ratonga hoki, ki ngā matea o ngā kiritaki, ngā kaihoko, ngā ākonga me ngā hapori i raro i ngā ariā o te whakaaro whakamua. Ka mutu, ka arotau i te uara o ngā hua kē me ngā hua hou tae atu ki ngā ratonga ka hokona atu.
Māu ka rewa ngā mahi whakatairanga ki taumata kē atu. Ka pēnei mā āu mahi whakauru i ngā rautaki whakatairanga, whakawhitiwhiti hoki ki ngā rāngai tūmataiti, tūmatanui hoki ka tahi, mā te whakamōrahi i ngā puhara maitihiko, me ngā īpae ka rua.
Nā reira, mehemea he wheako ōu e hāngai ana ki ngā mahi whakarīrā i ngā āhuatanga o ngā taiao mahi ō-roto, he pūkenga hoki ōu ki te whanake me te ārahi i ngā ranga rakaraka kia pai ai te tipu, te tutū me te tāpae o te auahatanga, ngā ia o te ako, me ngā whakaaro hou ki te whakakētanga o te mātauranga, tēnā whakapā mai.
Ko ētahi o ngā haepapa, wheako, tohu matua ka whai wāhi:
- Kōkiri i te whanaketanga o ngā ‘whakaaro whakatairanga’ kakama ā-hokohoko me ngā tauira umanga.
- Whakawhanake i ngā anga rautaki ki te whakarorotu i ngā hua me ngā ratonga, ā, ka whakapau kaha, rawa hoki ki ngā momo ka whai hua nui.
- Whakawhanake i ngā wāhanga kaihoko, ā, whakamahi i ēnei mōhiotanga me ngā rangahau, raraunga, matakitenga hoki ki te ā i te whanaketanga o ngā hua me ngā ratonga.
- Ārahi i ngā rautaki whakatairanga me te whakawhitiwhiti hoki ki ngā rāngai tūmataiti, mā roto pū i te whakatairanga ā-matihiko, ā-pāpāhō hoki.
- Ka tautoko i ngā kaiārahi ki te whakaaro whānui me te whakatinana i aua whakaaro.
- Ko te painga atu mehemea he tohu Paetahi i roto i te Whakawhitiwhiti, te Hoahoa, te Whakatairanga rānei.
- He wheako (e rima tau neke atu), kua taunakitia hei Kaiārahi Whakatairanga Hua, hei kaiārahi pēnā rānei te rite.
- He wheako kaiārahi matua i roto i ngā mahi me te whakahaere i ngā ranga kanorau.
Te Ara Tono
Tēnā, tukuna tāu tono ki email@example.com.
Me mātua tuku i te reta whakakapi, tāu tātai oranga (CV) me te puka tono tūnga.
Me kainoho Aotearoa pūmau, me kaipupuri kōkota kaimahi i Aotearoa rānei ngā kaitono.
Senior Leadership Role - Design Solutions Champion
Location: Wellington (preferable but can be negotiated)
Reports to: Kaitiaki / Executive, Game Plans and Solutions
Applications close: 5pm, 30 April 2018
Tentative Interviews: Week commencing 7 May 2018
- New Senior Leadership Team Role
- Product service design experience
- Marketing, brand and communications
CORE Education is a forward-thinking and values driven organisation and we are seeking a Design Solutions Champion to join our Senior Leadership Team. This is an exciting opportunity to work in a distributed leadership model, and to positively impact the lives of Māori learners and their communities and future generations of New Zealanders by continuing to push the boundaries of education.
You’ll be responsible for leading a large team spanning from products and services (ideation and development), marketing, brand and communications including events, digital media development and IT as well as research and innovation.
You’ll drive the development of a commercially astute 'ideas to market' pipeline to ensure our products and services are responsive to the needs of our clients, customers, learners and communities in which we serve in a future focused way, and that we optimise value of existing and new products and services that we take to market.
You will elevate marketing efforts to ‘a whole new level’ by rolling out marketing and communication strategies across the private and public sectors, by maximising digital and social marketing platforms. Additionally, you will work with Ngā Kaitiaki and members of the Senior Leadership Team to identify, evaluate and develop new and innovative revenue opportunities.
So - if you have experience in strengthening internal environments and able to develop and lead agile smart teams so that innovation, trends and new ideas may thrive, disrupt, and contribute to the transformation of education, we want to hear from you.
Some key areas of responsibilities, experience and qualifications will include:
- Leading the development of a commercially astute 'ideas to market' pipeline and business models.
- Developing strategic frameworks to optimise products and services and efforts and resources are spent in the areas of greatest return.
- Developing customer segments, and uses this along with research, data and insights, to drive product and service development.
- Leading marketing and communications strategies across the private and public sectors, particularly using digital and social marketing.
- Thinking and supporting managers to dream big, deliver bigger.
- Preferably a Bachelor’s degree in Communication Studies, Design or Marketing.
- Proven experience (minimum 5 years) as a Product Marketing Manager or similar role.
- Senior leadership experience and managing diverse teams.
How to Apply
Please send your application to firstname.lastname@example.org.
We will require a covering letter, CV and application for appointment form.
Applicants for this position should have NZ residency or a valid NZ work visa.