Tūranga Kaiārahi Matua - Kaikōkiri Ratonga Umanga, Senior Leadership Role - Corporate Services Champion
CORE Education, Christchurch
Closing Date : 30 Apr 2018
Tūranga Kaiārahi Matua - Kaikōkiri Ratonga Umanga
Te takiwā: Ōtautahi
Ngā rangatira: Kaitiaki/Kaiwhakahaere Matua, Tūāpapatanga
Kati ai ngā tono ā te: 5 i te ahiahi, 30 o Paenga-whāwhā 2018
Ngā rangi uiui ka whakaūngia: Mō te wiki o te 7 o Haratua 2018
Ko CORE Education tētahi umanga whakaaro-whakamua, ka ārahina e ōna mātāpono, ā, e rapu ana mātou i tētahi Kaikōkiri Ratonga Umanga hei kaimahi anō mō tā mātou Ohu Kaiārahi Matua. He whai wāhitanga nanawe tēnei ki te mahi ki roto i tā mātou tauira whakahaere whānui me te pā ki ngā ākonga Māori, ā rātou hapori tae atu ki ngā whakatipuranga o Aotearoa te tipu mai nei, mā te nonoi tonu i ngā roherohenga o ako.
Me kite a CORE i tētahi tangata ka whakaū i te whanaketanga ōhanga me te oranga tonutanga o te umanga; ka āta mātaki hoki i te eke ā-ōhanga, ā-umanga hoki e ai ki ā mātau rautaki; ka mahitahi ki Ngā Kaitiaki ki te tautohu i ngā āheinga umanga hou; ka mutu, ka ārahi i ngā āhuatanga ratonga umanga puta noa i te motu mā CORE.
Nā reira, mehemea he wheako hārukiruki ōu i roto i ngā mahi ōhanga me ngā mahi arumoni, ā, he ngākau auaha tōu ka mutu e hiahia ana koe ki te whai wāhi ki ngā whakaaweawetanga pai, tēnā whakapā mai. Me mōhio rawa koe ki ngā āhuatanga ōhanga ka tika, ā, māu tonu e whakaū i te ōritetanga me te pakari o ngā whakahaerenga ōhanga puta noa - kei tawhiti tō mōhio ki tēnei momo!
Ko ētahi o ngā haepapa, wheako, tohu matua ka whai wāhi:
- Te matatautanga ki ngā rautaki ōhanga umanga me ngā pūkenga matapae, pūkenga whakatauira i te ōhanga.
- Ka mahitahi ki Ngā Kaitiaki ki te whakatau i te ahunga whakamua me te oranga tonutanga ā-ōhanga o te umanga.
- Ka āta mātaki i te eke ā-ōhanga, ā-umanga hoki; te āhua o te whakatutuki i ngā mahi ratonga; te tukanga umanga kounga me ngā putanga ka ā i te whanaketanga me te auahatanga o tētahi umanga.
- Ka ārahi i te whanaketanga o te taiao Haumaru me te Hauora o CORE.
- Ka tautoko i ngā kaiārahi ki te whakaaro whānui me te whakatinana i aua whakaaro.
- E rima tau neke atu rānei ō wheako ārahi, whakahaere hoki i te ratonga ā-umanga/whakahaerenga rānei.
- He wheako kaiārahi matua i roto i ngā mahi kaikaute me tētahi tohu Paetahi i ngā akoranga Kaute, Whakahaere Umanga, Arumoni rānei.
Te Ara Tono
Ki te hiahia rānei koe ki ētahi atu pārongo pēnei i te whakaahuatanga o te tūranga me te puka tono toro atu ki https://bit.ly/2HqgcrX, me waea rānei ki a Marie Sutton mā 027 314 5084.
Tēnā, tukuna tāu tono ki firstname.lastname@example.org.
Me mātua tuku i te reta whakakapi, tāu tātai oranga (CV) me te puka tono tūnga.
Me kainoho Aotearoa pūmau, me kaipupuri kōkota kaimahi i Aotearoa rānei ngā kaitono.
Senior Leadership Role - Corporate Services Champion
Reports to: Kaitiaki / Executive, Foundation
Applications close: 5pm, 30 April 2018
Tentative Interviews: Week commencing 7 May 2018
CORE Education is a forward-thinking and values driven organisation. We are seeking a Corporate Services Champion to join our Senior Leadership Team. This is an exciting opportunity to work in a distributed leadership model, and to positively impact the lives of Māori learners and their communities and future generations of New Zealanders by continuing to push the boundaries of education.
CORE needs someone who will ensure financial growth and sustainability for the organisation, provide oversight of financial and organisational performance that is aligned with our strategy, work with Ngā Kaitiaki (the Executive Team) to identify new business opportunities and lead all corporate service functions nationwide across CORE.
So - if you’ve got exceptional financial and commercial acumen, an innovative spirit, and a desire to be part of making a positive difference, we want to hear from you. Naturally, you'll need to be an all-round financial heavyweight and ensure consistent and robust financial management across the board - you've been there and done it!
Some key areas of responsibilities, experience and qualifications will include:
- Strategic commercial financial expertise and skills in financial forecasting and modelling.
- Working with Ngā Kaitiaki (the Executive Team) to determine the overall direction and financial sustainability of the organisation.
- Oversight of financial and organisational performance, service operations performance, quality business process and outcomes that drives business improvement and innovation.
- Leading the development of CORE’s Safety and Wellbeing culture.
- Thinking and supporting managers to dream big, deliver bigger.
- Minimum 5 years experience in leading and managing corporate service / operational functions.
- Senior qualified chartered accountant experience and Bachelor’s degree in Accounting, Business Management or Commerce.
How to Apply
For more information on the relevant role description and application for appointment form visit https://bit.ly/2HqgcrX or call Marie Sutton on 027 314 5084.
Please send your application to email@example.com.
We will require a covering letter, CV and application for appointment form.
Applicants for this position should have NZ residency or a valid NZ work visa.